„Contact Competitiv 2007 – Instruire si consultanta in afaceri”

S.C. ContactCenter RO S.R.L. din Cluj-Napoca a derulat in perioada martie 2008 – februarie 2009 proiectul „Contact Competitiv 2007”, realizat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene, prin Programul Phare Coeziune Economica si Sociala, schema de finantare „Asistenta acordata IMM-urilor in scopul achizitionarii de servicii de consultanta in afaceri”.

Obiectivul general al proiectului a fost cresterea capacitatii competitive a S.C. ContactCenter RO S.R.L..

Acest proiect si-a propus imbunatatirea abilitatilor manageriale a 24 de membri ai echipei de management si dezvoltarea capacitatii de a initia si administra proiecte cu finantare europeana pentru 8 membri, prin programe de instruire si consultanta.

Printre rezultatele acestui proiect amintim:

– 25 top si middle manageri instruiti in cursuri de dezvoltare a abilitatilor manageriale;

– 8 top si middle manageri instruiti in managementul proiectelor;

– 51 planuri de actiune realizate de membrii echipei manageriale pentru imbunatatirea propriilor activitati manageriale si realizarea transferului de la cursuri la locul de munca;

– elaborarea Ghidului „Managerul Eficient” de catre membrii echipei manageriale si tiparirea a 50 exemplare;

– 4 manageri certificati de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor in ocupatia Manager de Proiect.

Pentru informatii suplimentare sau clarificari cu privire la acest proiect ne puteti contacta la: tel. 0264.414.607; fax 0264.414.609 sau e-mail: [email protected]. Persoana de contact: Cristina Vladoiu – Manager de proiect.

Sursa: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top