Training martie: Analiza, Bugetarea si Controlling-ul fluxurilor de numerar ale firmei

In luna martie, echipa ABC Training Consulting organizeaza mai multe sesiuni de training privind analiza, bugetarea si controlling-ul fluxurilor de incasari si de plati ale firmei. Evenimentele se desfasoara la Bucuresti, intre orele 17:30 si 20:00, intr-un cadru deschis spre comunicare si schimb de experiente intre participanti si moderator.

Agenda evenimentelor:

1. Analiza, Bugetarea si Controlling-ul cash-flow-ului COMERCIAL al firmei

10,17, 24, 31 martie 2011 / orele 17:30–20:00 / Centrul de Afaceri Bucuresti Sud

Recomandat: managerilor si specialistilor din departamente comerciale (vanzari, achizitii, marketing, distributie, etc

2. Analiza, Bugetarea si Controlling-ul cash-flow-ului CONSOLIDAT al firmei

9,16,23,30 martie 2011 / orele 17:30–20:00 / Centrul de Afaceri Bucuresti Sud

Recomandat: managerilor si specialistilor din departamente economice (financiar, contabilitate, controlling)

Printre beneficiile participantilor trebuie mentionate:

• Intelegerea cadrului general de management al fluxurilor de numerar ale firmei.

• Identificarea prioritatilor privind controlul si optimizarea cash-flow-ului firmei.

• Insusirea unor metode si instrumente de management al finantelor firmei.

Detalii privind structura si continutul sesiunilor de training, precum si informatii organizatorice, pot fi accesate aici.

Manager de proiect: Anda Racsa

Date de contact: [email protected], telefon-0740.590.406

……………………………………………………………………………….

Anda Racsa

Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top