Traininguri finanțate pentru angajații firmelor de IT, industrii creative, automotive, sanatate

tehnologie.jpg

Urmează deschiderea liniei de finantare destinata angajatilor din companiile mari care isi desfasoara activitatea in sectoare prioritare precum: IT&C, industrii creative, automotive, sanatate, farma, energie etc. Puteti consulta lista completa a CAEN-urilor finantate aici. In cadrul acestei linii de finantare sunt eligibile toate categoriile de angajati ai unei companii, indiferent de pozitia ocupata si nu exista restrictii cu privire la certificarea trainingurilor (pot fi inclusiv interne). Singura cerinta obligatorie este ca trainingurile sa vizeze competente IT sau digitale.

Valoarea maxima a unui proiect este de 500.000 euro, cu procent nerambursabil de 50% si poate finanta:

  • Orice tip de cursuri in domeniul TIC, digital, atat autorizate ANC cat si interne, recunoscute la nivel de companie /industrie sau cursuri cu recunoastere internationala etc, precum: competente digitale /informatice-TIC, Microsoft Office (Excel, Word, etc), crearea de retele, programare, sisteme de operare, securitate cibernetica, centru de date, stocare de date, baze de date, design web etc.
  • Evaluarea si certificarea competentelor profesionale in domeniul IT in vederea obtinerii de certificate recunoscute la nivelul companiei (ex. certificare Microsoft, Linux, Cisco, Oracle etc).

Ce se poate include in bugetul proiectului si rambursa in proportie de 50%:

  • orice cheltuiala generata de trainingul efectiv – facturile furnizorilor (firme de training) sau cheltuieli salariale, dupa caz (pentru traineri interni) sau orice combinatie intre acestea;
  • sali, catering, materiale consumabile, deplasari, licente, etc.;
  • salariile angajatilor (cu toate taxele) – pe durata participarii la traininguri in cadrul proiectului si astfel o mare parte din cofinantarea companiei este asigurata.

Proiectul trebuie sa includa traininguri pentru minim 75 de angajati cu contract individual de munca si locul de munca in afara Bucuresti-Ilfov (poate sa fie sediu sau punct de lucru filiala sau sucursala, etc).

Durata de implementare a proiectului este de pana la 18 luni (perioada estimata de incepere a activitatilor din semestrul II – 2020).

Pentru ca suntem in ultimul an din programarea 2014 – 2020 aceasta este, cel mai probabil, ultima lansare de acest tip pentru companii mari. Pentru mai multe informatii click aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.