Autoritatea de Management pentru Programul Operational Competitivitate din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene lanseaza Ghidul Solicitantului Consolidarea si asigurarea interoperabilitatii sistemelor informatice dedicate serviciilor de e-guvernare tip 2.0 centrate pe evenimente din viata cetatenilor şi intreprinderilor, dezvoltarea cloud computing guvernamental şi a comunicarii media sociale, a Open Data şi Big Data – SECTIUNEA E-GUVERNARE SI INTEROPERABILITATE, aprobat prin Ordinul ministrului delegat pentru fonduri europene nr. 6879/21.11.2017 si apelul de proiecte de tip non-competitiv, cu depunere continua pâna la epuizarea bugetului alocat.
In cadrul acestui apel, se vor finanta trei proiecte care vizeaza imbunatatirea guvernarii cu ajutorul sistemelor IT, implementate de autoritati ale administratiei publice centrale care gestioneaza/coordoneaza servicii publice ce vizeaza evenimente din viata cetatenilor şi intreprinderilor, respectiv informatizarea activitatilor aferente actelor de stare civila (nastere, casatorie, divort, deces), simplificarea obtinerii cartii de identitate, a pasaportului, a permisului de conducere, inmatricularea autovehiculului, precum şi implementarea Sistemului de Interoperabilitate Tehnologica, utilizat pentru interoperabilitatea intre mecanismele de identificare electronica din România şi serviciile de e-guvernare ale altor state membre.
Prezentul apel de proiecte, aferent Axei Prioritare 2 a Programului Operational Competitivitate, are un buget alocat este de 276.314.764 lei (contributia UE şi contributia nationala) si vizeaza proiecte cu impact national.
Sistemul informatic MySMIS 2014+ se va deschide in data de 27.11.2017, ora 09.00, urmând a se inchide la epuizarea bugetului alocat.
Sursa: fonduri-ue.ro