AMCOR organizeaza o noua sesiune de atestare/reatestare nationala pentru firmele de consultanta

amcor.jpg

AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) organizeaza, pe data de 11 noiembrie 2016, o noua sesiune de atestare si reatestare nationala a firmelor de consultanta inscrise in Asociatie.

In prezent peste 80% dintre firmele de consultanta membre AMCOR au parcurs procedura de atestare/reatestare si detin statutul de „membru atestat”. Conform statutului Asociatiei, art.5, parcurgerea procedurii de atestare/reatestare la termenele prevazute este o conditie obligatorie pentru mentinerea calitatii de membru.

Prezenta procedura de atestare/reatestare se adreseaza firmelor de consultanta membre AMCOR, dar si persoanelor fizice autorizate, si are ca rol profesionalizarea pietei de consultanta din Romania, procedura de atestare/reatestare fiind organizata dupa modelul asociatiilor europene, membre in FEACO (peste 25 de asociatii din Europa).
AMCOR este singura organizatie din Romania care acorda un atestat profesional firmelor de consultanta si training in management, valabil 3 ani din momentul obtinerii.

Procedura de atestare nationala este disponibila online, pe site-ul www.amcor.ro.

Termenul limita pentru plata taxei de examinare si pentru trimiterea dosarului in format electronic este 31 octombrie 2016. Va rugam sa respectati aceste date pentru ca membrii comisiei de atestare nationala sa aiba timpul necesar pentru verificarea dosarelor.

La sesiune pot participa numai firmele si persoanele fizice autorizate care sunt inscrise in AMCOR.

Pentru detalii privind inscrierea in AMCOR si alte detalii referitoare la activitatile Asociatiei va rugam sa ne trimiteti un e-mail pe adresa [email protected].

Sursa: AMCOR

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top