
Management, pe 27 mai la Institutul National de Statistica din
Bucuresti.
Acesta este primul eveniment din seria conferintelor specializate de o
zi, pe care Expo Media le va organiza anul acesta, urmatoarele trei
fiind: Telesales (iunie), Customer Loyalty & Retention
(septembrie), Credit & Collection (noiembrie).
Evenimentul se adreseaza project managerilor CRM, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.
Partenerii evenimentului sunt Accenture, Advantage Software Solutions si Microsoft Dynamics.
In cadrul conferintei va avea loc si un panel discussion in cadrul caruia se vor aborda aspectele cele mai importante ale modului in care trebuie sa alegi un provider, avantaje si oportunitati pentru diverse tipuri de aplicatii, de la open source la cele mai complexe. Discutia va fi moderata de Viktor Kapra, consultant si jurnalist specializat pe online communication and social & emerging media.
Intrarea este gratuita pentru toti participantii a caror functie contine acronimul CRM, iar pentru ceilalti participanti taxa de inscriere este 40 de euro.
Pentru mai multe detalii legate despre CRM Conference & Expo, puteti accesa site-ul www.conferinte.ro.
Expo Media este agentie full service ce ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta customer operations si organizare evenimente de business.
Contact:
Chiorean Alexandra
Expo Media
E-mail: [email protected]
Web-site: www.expomedia.ro