De ce esueaza micile afaceri

escape.jpg

escapeMediul antreprenorial este unul extrem de competitiv, in care se invart oameni determinati ce isi propun sa conduca afaceri de succes. Din pacate insa, conform site-ului Bloomberg.com, 8 din 10 antreprenori care incep o mica afacere o inchid in primii doi ani activitate. Care ar fi deci motivul acestui inevitabil colaps financiar?

Mai jos sunt cateva din cele mai comune greseli pe care le intalnim la majoritatea micilor afaceri care esueaza.

1. Nu se face marketing online. Traim in era in care aproape toata lumea foloseste Internetul, mai ales pentru a face shopping. Conform unui studiu realizat de Invesp Soft, 81% din utilizatorii Internetului fac o mica cercetare a produselor inainte de a face o achizitie. Deci, daca nu vinzi si online, atunci nu utilizezi tot potentialul afacerii tale. Astfel, trebuie neaparat sa inveti sa folosesti in favoarea ta toate canalele sociale existente, pentru a creste afacerea ta.

2. Nu se asculta clientii. Trebuie sa oferi clientilor tai ocazia de a-ti oferi feedback, indiferent daca vinzi online sau offline. Acest feedback iti va da sansa de a afla ce isi doresc cu adevarat acestia de la produsele/serviciile tale si astfel le poti imbunatati. Sfat: foloseste un serviciu de chat cu clientii, pentru a stabili o modalitate eficienta si facila de comunicare cu acestia.

Citeste tot articolul pe Entreprenoria.com (in limba engleza)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top