Măsura de promovare a vinurilor

struguri.jpg

Status: Inactiv
Buget: 50% din valoarea eligibilă a proiectului

OBIECTIV

Prin măsura de promovare vinuri pe piete terţe se urmăreşte creşterea cantitativă şi valorică a exporturilor de vinuri cu D.O.C. şi/sau I.G.

SOLICITANȚI ELIGIBILI

  • Producători din sectorul vitivinicol – persoane juridice, forme asociative profesionale ale producătorilor din sectorul vitivinicol, inclusiv asociațiile temporare sau permanente formate din doi sau mai mulți producători și/sau organizații interprofesionale din sectorul vitivinicol și/sau organisme de drept public;
  • Societățile producătoare de vinuri cu D.O.C., I.G., sau pentru care se indică soiul viței-de-vie pot fi solicitanți ai măsurii de promovare în țări terțe;
  • Beneficiarii sprijinului financiar pentru promovarea vinurilor – solicitanții definiți la lit. d) ale căror programe au fost aprobate și care au încheiat cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, denumită în continuare A.P.I.A., contracte de punere în aplicare a programelor aprobate.

ACTIVITĂȚI ELIGIBILE

  • Acțiunile de informare pe teritoriul statelor membre pot fi efectuate prin campanii de informare și prin participarea la evenimente, târguri și expoziții importante la nivel național sau la nivelul U.E.
  • Informațiile destinate consumatorilor se referă la:
    a) consumul responsabil de vin și riscul asociat consumului nociv de alcool;
    b) schema de denumiri de origine controlate și indicații geografice a U.E., în special condițiile și efectele, în legătură cu calitatea specifică, reputația sau alte caracteristici ale vinului datorate mediului geografic sau originii sale.

Acțiunile de promovare eligibile pentru acordarea sprijinului financiar în cadrul programelor de promovare a vinurilor* în țări terțe:

  • relații publice, acțiuni de promovare sau de publicitate, care vizează în mod special standardele înalte ale produselor din Uniune, în mod deosebit în ceea ce privește calitatea, siguranța alimentară sau mediul;
  • participarea la evenimente, târguri sau expoziții de importanță internațională;
  • campanii de informare, în special privind sistemele Uniunii referitoare la denumirile de origine, indicațiile geografice și producția ecologică;
  • studii ale noilor piețe, necesare pentru extinderea piețelor de desfacere;
  • studii de evaluare a rezultatelor măsurilor de informare și promovare.

BUGET

Pentru măsura de promovare a vinurilor în țări terțe, ajutorul care va putea fi accesat de un producător român va fi de maximum 50% din valoarea eligibilă a proiectului.

DOCUMENTAȚIE

Website-ul programului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top