Autoritatea de Management pentru Programul Operational Capital Uman din cadrul Ministerului Fondurilor Europene anunta lansarea in consultare publica a Ghidului Solicitantului Conditii Specifice „Integrarea si corelarea bazelor de date din domeniul asistentei sociale si crearea sistemului e-asistenta sociala”.
Obiectiv
Obiectivul acestui apel de proiecte este operationalizarea si implementarea aplicatiei e-asistenta sociala, eficientizarea sistemului de acreditare a furnizorilor de servicii sociale, de licentiere a serviciilor sociale si de monitorizare a activitatii serviciilor sociale, prin operationalizarea aplicatiei e-acreditare, instruirea personalului implicat in utilizarea noilor aplicatii si a noilor echipamente si tehnologii.
Actiuni sprijinite
- Sprijin pentru operationalizarea aplicarii de solutii TIC (e-asistenta sociala, serviciile electronice etc.)
- Dezvoltarea unei metodologii integrate de management al cazurilor prin utilizarea TIC.
Activitati eligibile
- Operationalizarea aplicatiei „e-asistenta sociala”
- Furnizarea de programe de dezvoltare si formare profesionala
- Implementarea la nivel national a aplicatiei e-asistenta sociala
- E-acreditarea furnizorilor de servicii sociale si a serviciilor sociale
- Toate activitatile eligibile enumerate mai sus sunt activitati relevante si obligatorii.
Solicitanti eligibili
- Ministerul Muncii si Justitiei Sociale
Durata proiectului
Perioada de implementare a proiectului este de maximum 36 luni.
La completarea cererii de finantare in sistemul electronic va trebui evidentiata durata fiecarei activitati si sub-activitati incluse in proiect.
Grup tinta
In cadrul prezentului apel de proiecte, grupul tinta eligibil este format din:
- Personal specializat din cadrul institutiilor cu responsabilitati in domeniul asistentei sociale/furnizorilor de servicii sociale acreditati in conditiile legii
- Personal implicat in echipele de servicii integrate
Buget
Valoarea maxima eligibila a proiectului este de 11.000.000 euro.
Observatiile si sugestiile pot fi trimise pana la data de 15 octombrie 2018, pe adresa: [email protected].