POR 2014-2020: Fonduri europene pentru DJ 191C din Salaj

drumuri.jpg

Un nou contract de finantare cu fonduri europene pentru imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala a fost semnat astazi de doamna viceprim-ministru Sevil Shhaideh, ministrul dezvoltarii regionale, administratiei publice si fondurilor europene (MDRAPFE).

Proiectul va fi implementat prin Programul Operational Regional 2014-2020 (POR), gestionat de MDRAPFE, si vizeaza reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 191C: Nusfalau – Crasna – Zalau – Creaca (jud. Salaj), in vederea imbunatatirii conditiilor de trafic, a cresterii sigurantei rutiere, a dezvoltarii economice a zonei de nord-vest a judetului Salaj si a imbunatatirii conditiilor de trai pentru cei peste 88.000 de locuitori din comunele traversate de DJ 191C pe cele doua tronsoane de drum propuse spre reabilitare.

Astfel, vor fi reconstruiti/modernizati 36,816 km de drumuri judetene conectate la reteaua transeuropeana de transport (TEN-T), se vor reabilita podurile si podetele, se vor realiza elementele de stabilizare a terenului si a celor de colectare/dirijare a apelor si vor fi aplicate elementele de semnalizare orizontala/verticala corespunzatoare, pe DJ 191 C, tronsonul cuprins intre intersectia cu DJ 191 D din localitatea Nusfalau (km 0+000) pana la intersectia cu centura municipiului Zalau (km 28+115,55) si tronsonul de la iesirea din municipiul Zalau (km 41+324,66) pana la intersectia cu DJ 108A (km 50+025) din localitatea Creaca.

Valoarea totala a investitiei este de 120.812.270,74 de lei, din care valoarea finantarii nerambursabile alocate de MDRAPFE – AM POR este de 118.003.231,20 de lei (reprezentand 98% din valoarea eligibila a proiectului).

Pana in prezent, au fost semnate contracte de finantare de aproape un miliard de lei pentru drumuri judetene care urmeaza sa fie reabilitate/modernizate prin POR 2014-2020, Axa prioritara 6 – imbunatatirea infrastructurii rutiere de importanta regionala, Prioritatea de investitii 6.1 – Stimularea mobilitatii regionale prin conectarea nodurilor secundare și tertiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale.

Sursa: MDRAP

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top