Scrierea si managementul proiectelor pentru finantarile nerambursabile ale POS – Resurse Umane

Camera de Comert si Industrie a Romaniei impreuna cu firma SC Omicron Consulting SRL organizeaza cursul cu tema: "Modalitati de accesare de catre operatorii economici (inclusiv IMM-uri), autoritatile publice si ONG-uri, a finantarilor nerambursabile in cadrul Programului Operational Sectorial – Dezvoltarea Resurselor Umane, in perioada 2007-2013. Scrierea si managementul proiectelor".

Scopul cursului vizeaza instruirea cursantilor pentru a accesa finantari nerambursabile in domeniile:
– Promovarea parteneriatului si dezvoltarea de retele intre universitati, cercetare-dezvoltare si comunitatea de afaceri;
– Formare Profesionala Continua (FPC)  in cercetare
– Dezvoltarea abilitatii antreprenoriale si manageriale pentru tinerii cercetatori in vederea sustinerii initiativelor de tip spin off si spin out
– Dezvoltarea calificarilor la nivel national, sectorial si de ramura si a mecanismelor de evaluare a competentelor si calificarilor
– Programe/scheme de invatare bazate pe munca 
– Stimulente pentru parteneriate intre scoli/universitati/ intreprinderi
– Dezvoltarea furnizarii de FPC si orientare si consiliere la locul de munca
– Sprijin si stimulente acordate angajatilor si angajatorilor pentru cresterea participarii angajatilor la FPC si la servicii de orientare in cariera
– Promovarea culturii antreprenoriale
– Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii
– Promovarea sustenabilitatii pe termen lung in zonele rurale in termenii dezvoltarii resurselor umane si a ocuparii
– Dezvoltarea economiei sociale
– Dezvoltarea unei retele de servicii sociale integrate, imbunatatirea accesului si participarii  grupurilor vulnerabile pe piata muncii
– Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii.

Cursul, ce se deruleaza pe perioada a cinci zile, cuprinde urmatoarele etape:

– Invatarea de catre participanti a metodelor de programare, identificare, concepere, finantare, implementare si evaluare a proiectelor ;
– La fiecare faza se vor parcurge pachetele de activitati, sarcinile cheie, activitatile cheie si deciziile optime;
– Se va aprofunda completarea cererii de finantare, a matricei cadru logica si documentele  ce vor insoti cererea de finantare ;
– Rezolvarea de studii de caz si aplicatii practice la fiecare etapa ; 

Grup tinta: operatori economici (in special IMM-uri), din toate domeniile, autoritati locale, ONG-uri, asociatii patronale, camere comert si industrie, institute de cercetare, furnizori de FPC, asociatii profesionale,  sindicate, patronate, universitati, asociatii sindicale si organizatii patronale, furnizori de orientare si consiliere care doresc sa  identifice proiecte ce pot fi finantate din Fondul Social European.

Lector: Dl Pavel Marculet – director general, firma de consultanta OMICRON CONSULTING, consultant AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania), membru al ASAPRO (Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice in Romania).

Locul desfasurarii: sediul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Bd. Octavian Goga nr.2, sect.3, Bucuresti, Sala Oltenia, intrarea E, tronson 3, etaj 6. |
Perioada desfasurarii: 22-26 octombrie 2007, intre orele 9.00-16.00, cu pauze de cafea si gustare.
Relatii suplimentare se pot obtine la tel 3190155 sau pe e-mail: [email protected]

Sursa: Managementul-Proiectelor.ro, 17 octombrie 2007

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top