
Firma care vrea sa participe cu un produs sau serviciu la un astfel de sistem se intelege cu site-ul tip deal-of-the-day asupra a ce se va vinde si la ce pret. Oferta apare pe site, cei care sunt interesati de oferta cumpara un cupon sau vocuher, efectueaza plata catre site si apoi revendica produsul sau serviciul de la furnizor, utilizand codul inscris pe voucher. Din banii primiti de la client site-ul isi opreste un comision si transmite restul banilor catre firma care ofera produsul/serviciul.
In esenta este vorba de un sistem de promovare a serviciilor/produselor firmelor. Acestea sunt de acord sa vanda ceva cu o reducere foarte mare in speranta de a castiga clienti noi, care sa cumpere apoi de la ei si la preturile normale. Uneori, se poate scapa astfel si de stocuri prea mari de produse sau se poate acoperi o capacitate excedentara de prestare servicii. Uneori aceste obiective sunt atinse, alteori nu. Dar nu asta este discutia acum. Intrebarea este daca acest sistem de vanzare poate constitui o sursa de finantare, scrie Tudor Ciumara pe blogul sau.