Un nou proiect cu finantare din fonduri structurale la CL Ajdud

proiecte, finantare, Programului Operational Sectorial, Adjud

Consiliul Local al Municipiului Adjud a depus la Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei proiectul „Informatizarea si Modernizarea relatiei cu cetatenii prin folosirea unui sistem informatic integrat in cadrul Consiliului Local al Municipiului Adjud”, in cadrul Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice” – Axa Prioritara III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public” – Domeniul Major de Interventie 2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice” – Operatiunea 1 „Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”.

Prin acest proiect va fi implementat in cadrul Consiliului Local al Municipiului Adjud un sistem informatic integrat (SII), construit in jurul unui portal, care sa asigure:

– Accesul rapid, facil si eficient al cetatenilor din Municipiul Adjud la serviciile online ale administratiei publice locale, prin utilizarea facilitatilor oferite de portal si de sistemul de infochioscuri instalate in diferite locatii des frecventate;
– Gestionarea eficienta a principalelor fluxuri de activitati si date ale Primariei ce acopera functii specifice institutiei ca si: gestiunea financiar- contabila, bugete, salarizare, gestiunea mijloacelor fixe, gestiunea contractelor, realizarea investitiilor, managementul operational si strategic.

Obiectivul general al proiectului consta in facilitarea accesului cetatenilor la furnizarea de servicii electronice specifice administratiei publice locale, prin realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat. Aceasta contributie trebuie sa conduca la alinierea cu standardele europene in respectul valorilor transparentei, predictibilitatii, responsabilitatii, adaptabilitatii si eficientei promovate de acestea.

Pentru a fi indeplinit acest obiectiv, s-au identificat urmatoarele obiective specifice:
– Crearea unui portal interactiv cu facilitati de e-admnistratie;
– Furnizarea/ dezvoltarea a 10 servicii online astfel incit vor permite accesul rapid, facil si eficient al cetatenilor din Municipiul Adjud la servicii ale administratiei publice locale.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top