POSDRU: Sinteza probleme beneficiari – intarzieri

AM POSDRU, sinteza, beneficiari

Documente:
Sinteza probleme beneficiari- intarzieri

La capitolul MONITORIZARE: Rapoarte Tehnico Financiare

1. Transmiterea Rapoartelor tehnico-financiare intr-o alta forma decat cea standard;
2. Transmiterea Rapoartelor tehnico-financiare nesemnate, nestampilate sau semnate de catre o alta persona decat reprezentantul legal, fara sa existe o imputernicire scrisa, expresa in acest sens;
3. Inadvertente cu privire la valorile prognozate ale indicatorilor raportati si cele asumate in Cererea de Finantare, anexa la contract;
4. Inadvertente cu privire la grupul tinta raportat si cel prevazut in Cererea de Finantare, anexa la contract;
5. Lipsa formularelor de inregistrare a grupului tinta sau completarea acestora in mod necorespunzator (exemple: in RTF se declara o anumita valoare realizata a grupului tinta, dar este atasat un numar mai mic sau mai mare de formulare, includerea unor
persoane in grupul tinta care nu sunt eligibile);
6. Lipsa declaratiilor de consimtamant cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal pentru membrii din grupul tinta sau necorelari intre acestea si formularele de inregistrare a grupului tinta (existenta unui numar mai mare sau mai mic de declaratii fata de valoarea raportata a grupului tinta);
7. Completarea defectuoasa a Rapoartelor tehnico financiare sub aspectul indicatorilor realizati, activitati desfasurate si rezultate atinse (exemplu: se declara o valoare realizata a grupului tinta, din descrierea activitatilor rezulta o valore diferita, iar in descrierea rezultatelor o alta valoare);
8. Descrierea sumara si neconcludenta a activitatilor desfasurate;
9. Necompletarea sau completarea defectuasa a Rapoartelor tehnico financiare sub aspectul rezultatelor atinse pe perioada de raportare coroborat cu activitatile desfasurate (lipsa rezultatelor cuantificabile);
10. Lipsa documentelor suport justificative pentru activitatile raportate sau transmiterea acestora incomplet sau necorespunzator (exemplu: documente nesemnate, neasumate de managerul de proiect);
11. Abateri de la graficul de implementare aprobat cu privire la activitatile implementate in perioada raportata, fara ca OIPOSDRU sa fie notificat in acest sens;
12. Lipsa documentelor suport care sa ateste raporturile juridice de implicare a resurselor umane in desfasurarea activitatilor din proiect;
13. Includerea unor persoane in echipa de implementare a proiectului fara ca OIPOSDRU sa fie notificat in acest sens si/sau fara respectarea conditiilor contractuale cu privire la notificarea acestora;
14. Informatii contradictorii in documentele transmise (exemplu: in pontaje se declara un anumit numar de ore, iar din rapoartele de activitate rezulta un alt numar);
15. Completarea necorespunzatoare a raportului financiar din cadrul RTF (exemplu: solicitarea spre rambursare a unor cheltuieli cu participantii, desi valorea realizata cu privire la grupul tinta este 0, iar din descrierea activitatilor nu rezulta ca au fost desfasurate activitati cu participantii);
16. Necompletarea sau completarea necorespunzatoare a Raportului tehnico financiar sub aspectul obiectivelor orizontale asumate in Cererea de Finantare prin prisma activitatilor desfasurate etc.

Sursa: Fseromania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top